First timer

• stef112
  • Topic Author
  • Senior Member
  • Senior Member
More
25 Jun 2013 12:50 #142418 by stef112
Replied by stef112 on topic First timer

MRfeathers wrote: SV has been training for years. it looks to me like you're looking for short cuts. i dont have time for that. until you come right oupa and pyro can help coz im done now

No I'm not looking for shortcuts, if I was looking for shortcuts, I would have followed the diet and eating plan, I'm here for help, and not to waste money or anyones time

Please Log in or Create an account to join the conversation.

• stef112
  • Topic Author
  • Senior Member
  • Senior Member
More
25 Jun 2013 12:52 #142420 by stef112
Gaan enige iemand vir my enige konstruktiewe raad kan gee, waarmee ek dadelik kan begin of gaan almal my fkn afbreuk deur n simpel fout wat ek gemaak het? Ek soek net hulp, niks anders nie. Ek weet ek het aangejaag, so ja.

• MRfeathers
  • Platinum Member
  • Platinum Member
More
25 Jun 2013 12:53 #142421 by MRfeathers
Replied by MRfeathers on topic First timer
try keto
www.anabolicsteroids.co.za/forum/10-diet...imitstart=0&start=25

leave the gear. do more research and stop looking for quick fix solutions. somebody needs to give you some tough love because you could have hurt yourself big time. people need to know that steroids are no joke.

[IMG

keep calm and listen to Feathers

• stef112
  • Topic Author
  • Senior Member
  • Senior Member
More
25 Jun 2013 12:55 #142422 by stef112
Pyroclasm : Kan jy my dalk help asseblief? Soos ek gese het, ek is tans gebou soos wat SV gelyk het voor sy "12 Week Journey" wat kan ek alles doen "Oefen en Dieet" om myself beter te laat lyk, ek verstaan dit is vrek harde werk, ek soek nie kort paadjies nie, ek is dedicated om dit te maak werk.

• stef112
  • Topic Author
  • Senior Member
  • Senior Member
More
25 Jun 2013 12:56 #142423 by stef112

MRfeathers wrote: try keto
www.anabolicsteroids.co.za/forum/10-diet...imitstart=0&start=25

leave the gear. do more research and stop looking for quick fix solutions. somebody needs to give you some tough love because you could have hurt yourself big time. people need to know that steroids are no joke.

I understand, just looking for help and some good advice

• Pyroclasm
  • New Member
  • New Member
More
25 Jun 2013 12:59 - 25 Jun 2013 13:06 #142424 by Pyroclasm
Replied by Pyroclasm on topic First timer
Nee man bly net kalm! Ons help jou graag. Dink MrFeathers is dalk net nie in n goeie bui nie, maar hy's oor die algemeen baie nice. Haha!
So ver staan dinge so:
-Moenie verder steroids gebruik nie.
-Dis nie so groot issue nie een pin gaan jou nie skade doen nie.
-Jy is op die regte plek
-Ons gaan jou briljante advies gee
-Bly kalm
-Daardie dieet gan jou baie vet maak!
-Onthou ek het gese Dieet is 80% en Training 20%? Dit beteken dis belangriker om eers jou dieet reg te kry.
-Gaan lees ons Dieting Stickies in die Diet and Contest Preperation Thread. Binne die opskrif is dit die threads wat in geel is heel bo.
-Ons help baie graag maar ons jou nie met n silwer lepel voer nie. Jy gaan self bietjie moeite moet in sit.
-Meeste van die mense op hierdie site ongeag waar hulle nou is was waar jy was op een of ander tyd. Moenie dit te ernstig op vat nie.
Last edit: 25 Jun 2013 13:06 by Pyroclasm.

• stef112
  • Topic Author
  • Senior Member
  • Senior Member
More
25 Jun 2013 13:04 #142425 by stef112
Almal het iewers begin, so ja, die is my eerste stap iewers heen. Ek het eenkeer gepin soos jy se, so ek hoef nie nou enige iets snaaks te eet of drink nie, ek is op geen dieet op die oomblik nie, try weg bly vat suiker af, want ek weet dit maak vet, ek is wel n roker maar ek drink dalk eenkeer n maand n bier of 2, alkhol nie meer my ding nie, dan is ek oor die algemeen nie aktief nie, doen so nou en dan offroad endurance races, maar dit is dit.

Wat ek wil weet is, hoe gaan ek te werk om seker te maak ek eet die regte kos en die regte dinge, sonder om soos n blaas oppertjie te lyk?

• Pyroclasm
  • New Member
  • New Member
More
25 Jun 2013 13:09 - 25 Jun 2013 13:14 #142426 by Pyroclasm

Pyroclasm wrote: -Gaan lees ons Dieting Stickies in die Diet and Contest Preperation Thread. Binne die opskrif is dit die threads wat in geel is heel bo.
-Ons help baie graag maar ons jou nie met n silwer lepel voer nie. Jy gaan self bietjie moeite moet in sit.

Vir nou, lees net hierdie drie in hierdie orde.

www.anabolicsteroids.co.za/forum/10-diet...on/56925-dieting-101

www.anabolicsteroids.co.za/forum/10-diet...eating-your-own-diet

www.anabolicsteroids.co.za/forum/10-diet...on/81698-dieting-102

Jy hoef nie die hele thread deur te lees nie net die eerste paar posts.
Last edit: 25 Jun 2013 13:14 by Pyroclasm.

• jackrabbit1
  • Expert
  • Expert
More
25 Jun 2013 13:15 #142427 by jackrabbit1
Replied by jackrabbit1 on topic First timer

Pyroclasm wrote: ....-Onthou ek het gese Dieet is 80% en Training 20%? Dit beteken dis belangriker om eers jou dieet reg te kry.
......

I have changed my tune about this....

Training is 110% - your body will make you eat the amount it needs. All you need to know is how much protein and fats you need, get that in and throw in just enough carbs to get you through the next gruelling training session.

You will lose the fat QUICKLY.
The following user(s) said Thank You: MRfeathers

• stef112
  • Topic Author
  • Senior Member
  • Senior Member
More
25 Jun 2013 13:16 #142428 by stef112
Ek doen, ek verstaan net nie die gram/ pound/ kg/ goed nie, dit is wat n mens deurmekaar maak

• Pyroclasm
  • New Member
  • New Member
More
25 Jun 2013 13:19 #142429 by Pyroclasm
Haha is nogals baie informasie aan die begin. Wat presies verstaan jy nie? Quote sommer dit wat jy nie verstaan nie Dan verduidelik ek dit.

• stef112
  • Topic Author
  • Senior Member
  • Senior Member
More
25 Jun 2013 13:20 #142430 by stef112
Pyroclasm, wil net by jou hoor, ek gym elke oggend en my spiere skeur en al sulke dinge, sal jy voorstel dat ek Proteine moet inkry of nie regtig nie?

• stef112
  • Topic Author
  • Senior Member
  • Senior Member
More
25 Jun 2013 13:21 #142431 by stef112
Is jy een van die site moderators of nie? Ek het n email gestuur?

• jackrabbit1
  • Expert
  • Expert
More
25 Jun 2013 13:22 #142432 by jackrabbit1
:woohoo: :woohoo: :woohoo: :woohoo:

Enjoy Pyro!
The following user(s) said Thank You: Pyroclasm

• Pyroclasm
  • New Member
  • New Member
More
25 Jun 2013 13:23 #142433 by Pyroclasm

jackrabbit1 wrote:

Pyroclasm wrote: ....-Onthou ek het gese Dieet is 80% en Training 20%? Dit beteken dis belangriker om eers jou dieet reg te kry.
......

I have changed my tune about this....

Training is 110% - your body will make you eat the amount it needs. All you need to know is how much protein and fats you need, get that in and throw in just enough carbs to get you through the next gruelling training session.

You will lose the fat QUICKLY.

Uncle JR as always your opinion is well respected. This particular opinion I.m.o I think applies more to someone as experienced as you. How many people do you know that gyms their asses off but never lose their ass? I'm including myself here. I think I have finally found what my body responds to well and only now am I seeing proper weight loss. Currently I am Gymming half as much as last year because I don't have time for cardio anymore, but seeing MUCH better results.

• Pyroclasm
  • New Member
  • New Member
More
25 Jun 2013 13:24 #142434 by Pyroclasm

jackrabbit1 wrote: :woohoo: :woohoo: :woohoo: :woohoo:

Enjoy Pyro!

Hahahaha Fok gelukkig is ek in n goeie bui vandag! Challenge Accepted! B)

• Pyroclasm
  • New Member
  • New Member
More
25 Jun 2013 13:26 #142435 by Pyroclasm

stef112 wrote: Is jy een van die site moderators of nie? Ek het n email gestuur?

Ek is ja. Maar daardie emails sal aan of Admin of Netro gaan. Dalk kan jy hulle vra om jou email vir my te forward.

stef112 wrote: Pyroclasm, wil net by jou hoor, ek gym elke oggend en my spiere skeur en al sulke dinge, sal jy voorstel dat ek Proteine moet inkry of nie regtig nie?

ALLE mense moet proteine in kry. Mens nodig dit vir vet verlies en vir spier bou. Vir vet verlies is carbs die ding waarvoor mens moet versigtig wees.

• stef112
  • Topic Author
  • Senior Member
  • Senior Member
More
25 Jun 2013 13:31 #142436 by stef112
Wel almal het my nou kak bang gepraat oor die feit dat ek gepin het ensovoorts dat ek nie enige iets nou wil eet of drink nie, so dit is hoekom ek vra, sodra ek begin verstaan sal dit beter gaan, so ek sal vandag by Dischem omgaan en iets kry wat baie proteine bevat en laag is in carbs aangesien carbs vet maak? Is ek reg of verkeerd?

• stef112
  • Topic Author
  • Senior Member
  • Senior Member
More
25 Jun 2013 13:33 #142437 by stef112
Ek verstaan so kol kol van daai diet 101 en 102

• jackrabbit1
  • Expert
  • Expert
More
25 Jun 2013 13:34 #142438 by jackrabbit1

Pyroclasm wrote: ....How many people do you know that gyms their asses off but never lose their ass? ......

I think this is the problem - the same as when we talk about muscle failure. People tend to stop way short of what they are supposed to do.

Its winter - count the people who sweat in the weights section. They are few and far between.

If you don't sweat and can stand around for chit chat between sets then its not that 110% I was talking about.

• Pyroclasm
  • New Member
  • New Member
More
25 Jun 2013 13:38 #142440 by Pyroclasm

stef112 wrote: Wel almal het my nou kak bang gepraat oor die feit dat ek gepin het ensovoorts dat ek nie enige iets nou wil eet of drink nie, so dit is hoekom ek vra, sodra ek begin verstaan sal dit beter gaan, so ek sal vandag by Dischem omgaan en iets kry wat baie proteine bevat en laag is in carbs aangesien carbs vet maak? Is ek reg of verkeerd?

Vir nou eers los die Dischem storie. Kom kry eers n belangrike plan van aksie voor jy jou wallet begin ontblom. Te veel carbs maak vet. Carbs op die verkeerde tyd maak vet. Maar mens nodig carbs en die regte tipe carbs. My chom ek belowe vir jou jy gaan niks oor kom nie! Ons gee net so nou en dan harde liefde sodat ons seker maak jy doen dit nie weer nie. Een shot Test kan jou FOKOL doen nie belowe!

• Pyroclasm
  • New Member
  • New Member
More
25 Jun 2013 13:41 - 25 Jun 2013 13:44 #142441 by Pyroclasm

jackrabbit1 wrote:

Pyroclasm wrote: ....How many people do you know that gyms their asses off but never lose their ass? ......

I think this is the problem - the same as when we talk about muscle failure. People tend to stop way short of what they are supposed to do.

Its winter - count the people who sweat in the weights section. They are few and far between.

If you don't sweat and can stand around for chit chat between sets then its not that 110% I was talking about.

Agree 100% people don't gym correctly and this is their big demise. That being said though gym the way you talk about and eat kak food and you are gonna get nowhere fast! The same goes for eating too little. I am referring especially to those eating under their BMR.
Last edit: 25 Jun 2013 13:44 by Pyroclasm.

• Oupa
  • Moderator
  • Moderator
More
25 Jun 2013 13:41 #142442 by Oupa
Replied by Oupa on topic First timer
Die een pin van test cyp gaan jou fokkol doen nie. Moenie paranoid raak nie, relax.

Ek was 2 keer dikker as jy, (158KG 1.9m) en het aan almal wat my ken gewys dat reg eet en oefen vir n dikgat wat test gebruik werk. Dit het my 14 maande gevat, but i proved them wrong !

Maar, as jy gaan test gebruik, en kak eet, min oefen , gaan jy 2 keer dikker word as wat jy nou is, en sommer gou gou.

• stef112
  • Topic Author
  • Senior Member
  • Senior Member
More
25 Jun 2013 13:43 #142443 by stef112
PVA

Pin: Nie weer nie
Dieet: Weet nogsteeds nie watse dieet om te volg nie
Oefen Program, sukkel om dit te post

So ek is basically in my moer in... LOL

• stef112
  • Topic Author
  • Senior Member
  • Senior Member
More
25 Jun 2013 13:47 #142444 by stef112
Hoe weet n mens of jy reg eet of nie en of jou oefeninge reg is of nie?